Het mooiste van Parijs in 1 dag

4 mei 2017 - Parijs, Frankrijk

Begin van de dag,

Om 03:15 uur moesten we allemaal bij school verzamelen want we vertrokken om 03:30 uur met de bus.

In de bus sliep bijna niemand, want er was heel veel lawaai. Om 6:30 uur werd het ongeveer licht en was iedereen die sliep wakker geworden. Wij zagen onderweg Disneyland Paris..

Eenmaal in de stad Parijs aangekomen stonden we in de file, langs de weg liepen namelijk allemaal buitenlanders die gevlucht waren. Deze liepen naar auto's toe om te vragen om een lift en om een beetje geld.. Onder de bruggen en wegen lagen allemaal mensen met tentjes ook liepen er hele kleine kinderen rond op straat.

De bus zette ons bijna 2 km van de Sacre Coeur af, we moesten allemaal uitstappen en konden onnodige spullen in de bus laten liggen. We moesten verzamelen bij onze begeleiders en onze klasgenoten.

We liepen nadat ze ons geteld hadden naar de Sacre Coeur toe, dit was een llange weg met bochtjes en heel veel stoplichten.